Specjalista (sklep online) sprzedaży internetowej z orzeczeniem o niepełnosprawności

Specjalista (sklep online) sprzedaży internetowej z orzeczeniem o niepełnosprawności

BPO NETWORK Sp. z o.o.

Poszukujemy na rzecz Pracodawcy kandydatów do pracy, dbając o pełne zadowolenie obu stron procesu rekrutacji.
Naszym celem jest, by potencjalny pracownik był w pełni usatysfakcjonowany z oferowanej pracy a jego Pracodawca znalazł najlepszego pracownika.

Poszukujemy pracownika na stanowisko:
Specjalista sprzedaży internetowej z orzeczeniem o niepełnosprawności


Miejsce pracy: praca zdalna/cała Polska

Wymagania:

  • Mile widziane aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Kompleksowa obsługa procesu sprzedaży przez Internet
  • Komunikatywność, kreatywność
  • Zdolności sprzedażowe
  • Odpowiedzialność za powierzone działania, dokładność i skrupulatność
  • Umiejętność samodzielnej pracy i rozwiązywania problemów
  • Dostęp do Internetu
  • Własny komputer

Obowiązki:

  • Obsługę sklepu internetowego
  • Obsługa strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne, tj.: administrowanie sklepem internetowym lub kontem w portalu aukcyjnym
  • Przyjmowaniem zgłoszeń klientów składanych przez stronę internetową aplikacji sklepowej
  • Prowadzeniem dokumentacji związanej z procesem zakupu i sprzedaży usług / produktów przez Internet
  • Wprowadzanie artykułów lub usług do sprzedaży internetowej
  • Nadzorowanie sprzedaży w sklepie internetowym
  • Opracowywanie opisów produktów / usług do sprzedaży internetowej
  • Wstawianie opisanego produktu / usługi do oferty sklepu i wdrażanie rozwiązań zwiększających efektywność sprzedaży online
  • Utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz dbałość o pozytywny wizerunek sklepu internetowego
  • Doradzanie klientom w procesie zakupu przez
  • Internet
  • Realizowanie zamówienia klientów poprzez:
  • Ścisłą współpracę z działem spedycji producenta mebli
  • Monitorowanie przesyłek i współpracę z firmami kurierskimi
  • Obsługę reklamacji związanych z:
  • Nieterminowością realizowanych dostaw lub ich błędną realizacją
  • Urazami transportowych dostawianych mebli
  • Wadliwym wykonaniem dostawianych elementów
  • Obsługa klientów w procesie sprzedaży telefonicznej i e-mailowej, obejmująca m.in.: udzielanie klientom informacji o wszelkich sprawach związanych z realizacją zamówień, prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych, zapewnianie wysokiej jakości obsług
  • Dokonywanie analiz sprzedażowych i jakościowych oraz aktualizowanie oferty
  • Zamawianie towarów od
  • Dostawców i dbałość o bieżące zaopatrzenie sklepu internetowego

Oferujemy:

  • Pracę w renomowanej organizacji
  • Umowę o pracę
  • Prace zdalną
  • Wszystkie ulgi dla osób niepełnosprawnych

Kontakt w sprawie ofert pracy:

Ilona Kawiecka 798 951 967

ikawiecka@bponetwork.pl

rekrutacja@bponetwork.pl


APLIKUJ TERAZ

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.